۱۳۸۶ اسفند ۶, دوشنبه

هفته ای که گذشت هفته ای به تمامی سینمایی بود برای من، شش فیلم دیدم که جز یکی بقیه شان خوب و بسیار خوب بودند و پس از هفته ها که از دیدن هیچ کاری به اندازه ی کافی محظوظ و متأثر و مپتوک نشده بودم، نه یکی که چند پتک دوست داشتنی بر جمجمه ی منتظرم فرود آمدند. اسم می برم که اگر ندیده اید ببینید حتمن، و البته وزن و نیروی پتک های دوست داشتنی مزبور را هم اعلام می کنم که حساب شده انتخاب کرده و دچار بحران های ناشی از مواجهه با اثر هنری نشوید که زورش از مخاطبی که در آن لحظه ی به خصوص شما هستید بیشتر باشد.

  1. No Country For Old Men ; Dir: Ethan & Joel Cohen 10/10
  2. The Man From Earth ; Dir: Richard Schenkman 10/10
  3. C.R.A.Z.Y. ; Dir: Jean-Mark Vallee 9/10
  4. There Will Be Blood; Dir: Paul Thomas Anderson 9/10
  5. Se, Jie (Lust,Caution); Dir: Ang Lee 9/10
  6. Sweeny Todd; Dir : Tim Burton 8/10

دلم می خواست نقد یا حداقل ریویو! کوچکی بر هر یک از آن ها می نوشتم اما ، به همان دلیلی که مادارم می کند به شما پیشنهاد بدهم هرگز چند شاهکار را با فاصله ی کوتاه از هم نخوانید و نبینید ، نمی توانم بنویسم! فقط همین مختصر که اولی دومین فیلم کن 2007 و برنده ی همه ی جوایز اصلی و مهم اسکار امسال که همین دیشب خاتمه یافت؛ دومی برنده ی جایزه ی اول فستیوال رد؛ سومی برنده ی 24 جایزه از جمله لوکارنو؛ چهارمی 3اسکار 2007 ؛پنجمی برنده ی شیر طلای ونیز 2006 و آخری به اعتقاد من پس از ادوارد دست قیچی بهترین کار مغضوب همیشگی اسکار است!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.این صفحات تو منو گاییییید.اون از اون یکی موسموسکا که تا میرم توش اینترنتم بهم میریزه،این هم از این که جای پست دوم شکلک کشیده.نکنه همین شکلک ها...؟آره؟
به هر حال بیا به آدرس جدیدم

ناشناس گفت...

سلام.. هميشه كم فيلم مي‌بينم.. و هميشه از اين جريان رنج مي‌برم..

Layout design by Pannasmontata | Convert to Blogger: Arman Radmanesh